Monster IM Legend 2026
Ikona, která se neustále vyvíjí
Modernita a dědictví se prolínají v nepřetržitém dialogu v nejtechnologicky nejmodernějším Monstru všech dob. Motocykl navržený do nejmenších detailů, který si zachovává stejného ducha, jakého měl, když navždy změnil Ducati: jednoduchý, čistý a okamžitě rozpoznatelný.
Nejlehčí dvouválcový motor, jaký kdy Ducati vyrobila.
890 cm3 ryzího vzrušení z dvouválcového motoru: s hmotností pouhých 54,4 kg zajišťuje nový motor V2, že Monster váží o 4 kg méně než předchozí generace. A díky systému variabilního časování sání je odezva motoru vzrušující jak ve vysokých otáčkách, tak i velmi příjemná v nízkých otáčkách.
Zábavné, intuitivní a snadno ovladatelné kolo.
Monster je mimořádně intuitivní a zábavný na řízení, a to i ve městě, a to díky plynulému motoru, velkorysému úhlu řízení a nízké hmotnosti, což je jeho zvláštní silná stránka. S narůstajícím tempem zajišťují odpružení, brzdy a elektronika sportovní výkon. Nový Monster je agilní, přesný a vzrušující.
Elektronika pro ovládání a zábavu.
Elektronika se zaměřuje na maximalizaci potěšení z jízdy, bezpečnosti a pocitu kontroly. Díky jízdním režimům a výkonovým režimům se kolo přizpůsobí jakémukoli stylu: plynulé a ovladatelné v městském provozu, odvážné a responzivní ve sportovním režimu. Díky své všestrannosti je ideální jak pro začínající jezdce, tak pro experty hledající vzrušení.
Silný, přesný, vzrušující.
Síla, přesnost a lehkost se spojují a nabízejí dokonalou rovnováhu mezi technologií a potěšením z jízdy. Nový motor V2 o výkonu 111 koní, elektronika převzatá ze závodních technologií a zcela nový design.
Technické údaje
| Typ | Motor Ducati V2-90°, 4 ventily na válec, variabilní časování sání.kapalinou chlazený |
|---|---|
| Zdvihový objem | 890 cm3 |
| Vrtání x Zdvih | 96 mm × 61.5 mm (3.8 in × 2.4 in) |
| Kompresní poměr | 13.1:1 |
| Výkon motoru | (111 koní) 81.6 kW při 9 000 ot./min |
| Točivý moment | 91,1 Nm (9,3 kgm, 67 lb ft) při 7 250ot./min |
| Palivový systém | Elektronický systém vstřikování paliva. Jeden vstřikovač na válec. Plně elektronický systém řízení. |
| Výfuky | - |
| Emise | Euro 5+ |
| Převodovka | 6stupňová převodovka s rychlořazením Ducati Quick Shift 2.0 |
|---|---|
| Poměr | 1=38/14 2=34/17 3=32/20 4=29/22 5=24/21 6=26/25 |
| Primární převod | - |
| Sekundární převod | - |
| Přední ozubené kolo | - |
| Zadní ozubené kolo | - |
| Spojka | - |
| Rám | - |
|---|---|
| Rozvor | - |
| Sklon | - |
| Přední odpružení | - |
| Přední zdvih | - |
| Přední ráfek | - |
| Přední pneu | - |
| Zadní odpružení | - |
| Zadní zdvih | - |
| Zadní ráfek | - |
| Zadní pneu | - |
| Přední brzdy | - |
| Zadní brzdy | - |
| Barva | - |
|---|---|
| Palivová nádrž | 14 l |
| Suchá hmotnost | - |
| Přístroje | Jízdní režimy, výkonové režimy, kontrola trakce Ducati (DTC), kontrola předního kola Ducati (DWC), kontrola brzdění motorem (EBC), systém protiblokování kol Bosch Cornering ABS, brzdová světla Ducati ( DBL)*, automatická kalibrace pneumati |
| Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
| Záruka od | - |
| Záruka do | - |
| Provedení | dvoumístné |
| Výška sedla | 815 mm (32.1 palce), 795 mm (31.3 palce) s příslušenstvím pro nízké sedadlo, 775 mm (30.5 palce) s příslušenstvím pro nízké sedadlo + sadou pro nízké odpružení |
| Výbava | Ducati Quick Shift (DQS) nahoru/dolů 2.0 Coming Home, barevný TFT displej, plné LED osvětlení, denní svícení (DRL)*, dynamická směrová světla*, samovypínací směrová světla, měřič času na kolo |
| Připraveno pro | - |
| Servis | - |
| Stav km | 0 |
| Modelový rok | 2026 |
Zalíbil se Vám motocykl?
Přijeďte k nám do Showroomu a vyzkoušejte si kteroukoliv motorku.