Multistrada V4 Rally 2026
V pohodě na jakékoli silnici
Udělejte si prostor pro objevování s Multistrada V4 Rally, která je navržena pro pohodlnou a bezpečnou jízdu po jakékoli silnici. Snadno se používá, každý zážitek z jízdy se stane přirozeným a okamžitým. Ať už jedete sami nebo ve dvojici, Multistrada V4 Rally je připravena na všechno a snadno se přizpůsobí jakémukoli terénu a stylu jízdy.
V4 Granturismo: navrženo pro dlouhé cesty
Motor V4 GranTurismo o objemu 1158 cm3 kombinuje výkon 170 koní s mimořádnou ovladatelností. Nabízí plynulou a progresivní odezvu při jakékoli rychlosti pro vzrušující a zároveň pohodlný zážitek z jízdy.
Vybaveni na epické cesty
Kolo vybavené vším, co jezdec potřebuje k zdolávání neprobádaných končin v maximálním pohodlí. Multistrada V4 Rally: perfektní kombinace technologií a potěšení z jízdy.
Inteligentní systémy pro každé dobrodružství
Elektronika na palubě Multistrady V4 Rally je navržena tak, aby nabízela všestrannost a ovladatelnost v každé situaci. Inteligentní systémy se přizpůsobují jezdci a jeho stylu, čímž proměňují každou jízdu v zážitek šitý na míru a zvyšují potěšení z jízdy.
Power, control and flow, anywhere.
Plynulý výkon a strhující výkon s modelem Multistrada V4 Rally, který je navržen tak, aby se přizpůsobil různým stylům jízdy a vzal vás na jakékoli dobrodružství. 30litrová hliníková nádrž, odpružení s dlouhým zdvihem a standardní výbava pro cestování světem. Motor V4 Granturismo se pyšní pěti přizpůsobenými jízdními režimy a pokročilou elektronikou, které synergicky pracují a zajišťují neomezený zážitek z jízdy.
Technické údaje
| Typ | Ducati Granturismo V4 – čtyřválcový do V 90°, 4 ventily na válec, kapalinou chlazený, se systémem deactivation of rear cylinders (vypínání zadních válců) |
|---|---|
| Zdvihový objem | 1 158 cm³ |
| Vrtání x Zdvih | 83 mm × 53,5 mm |
| Kompresní poměr | 14,0 : 1 |
| Výkon motoru | 170 hp (125 kW) při 10 750 ot./min |
| Točivý moment | 121 Nm při 8 750 ot./min |
| Palivový systém | Elektronické vstřikování paliva, Ride-by-Wire |
| Výfuky | Dvojitý výfuk, nerezová ocel, homologovaný Euro 5+ |
| Emise | Euro 5+ |
| Převodovka | 6stupňová, Ducati Quick Shift (nahoru / dolů) |
|---|---|
| Poměr | Primární převod 1,80 : 1 |
| Primární převod | Ozubená kola přímého záběru |
| Sekundární převod | Řetěz |
| Přední ozubené kolo | 15 zubů |
| Zadní ozubené kolo | 42 zubů |
| Spojka | Vícelamelová v olejové lázni s antihopping funkc |
| Rám | Hliníkový monokok, připojený k motoru jako nosné části konstrukce |
|---|---|
| Rozvor | 1 567 mm |
| Sklon | 24,5° |
| Přední odpružení | Marzocchi 50 mm, plně stavitelné, elektronicky řízené (DSS EVO) |
| Přední zdvih | 200 mm |
| Přední ráfek | 19″ drátěný ráfek |
| Přední pneu | 120/70 R19 |
| Zadní odpružení | Elektronicky řízené DSS EVO, jednostranné kyvné rameno |
| Zadní zdvih | 200 mm |
| Zadní ráfek | 17″ drátěný ráfek |
| Zadní pneu | 170/60 R17 |
| Přední brzdy | 2 × 330 mm kotouče, Brembo Stylema 4pístkové třmeny, Cornering ABS |
| Zadní brzdy | 265 mm kotouč, 2pístkový Brembo třmen, Cornering ABS |
| Barva | Ducati Red / Brushed Aluminium & Matt Black / Brushed Aluminium & Matt Green |
|---|---|
| Palivová nádrž | 30 l |
| Suchá hmotnost | 227 kg |
| Přístroje | 6,5″ TFT barevný displej, Ducati Connect, navigace, Bluetooth, Apple CarPlay, Android Auto |
| Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
| Záruka od | - |
| Záruka do | - |
| Provedení | dvoumístné |
| Výška sedla | 870 mm (nastavitelná 860–890 mm, volitelně 840 mm) |
| Výbava | Riding Modes (Race, Sport, Touring, Urban, Wet), 4 Power Modes (Full/High/Med/Low), DTC, DWC, ABS Cornering, DCL, Adaptive Cruise, Blind Spot Detection, radarové systémy, karbonové části, titanový subframe, Marchesini kovaná kola, Smart EC 2.0 elektronické odpružení |
| Připraveno pro | - |
| Servis | Interval 12 měsíců nebo 30 000 km (kontrola ventilů) |
| Stav km | - |
| Modelový rok | 2026 |
Zalíbil se Vám motocykl?
Přijeďte k nám do Showroomu a vyzkoušejte si kteroukoliv motorku.