DesertX Rally
Dejte svým snům prostor
Ať už hledáte dobrodružství v terénu nebo dokonce soutěž v rally, DesertX Rally vám pomůže zdolat ty nejnáročnější výzvy a posunout se za každou hranici. Motocykl v “ready-to-race“ konfiguraci pro nadšené amatéry i profesionální sportovce. DesertX Rally, vyvinutý pro zdolání nejnáročnějších terénních cest, je sportovní nástroj, který je funkční, technologicky vyspělý a navíc krásný, stejně jako každá Ducati.
Zrozen pro výzvy
Pod povrchem DesertX Rally skrývá vybavení na profesionální úrovni, navržené pro zdolávání náročných terénních tras. Vidlice KYB má průměr kluzáků 48mm pro větší tuhost a přesnost jízdy. Jedná se o uzavřenou patronu, technologii, která udržuje olej uvnitř patrony pod tlakem, aby nedocházelo ke kavitaci nebo tvorbě parních bublin, které by snižovaly tlumicí kapacitu a účinnost celého odpružení. Profesionální zadní tlumič KYB se 46mm pístem nastavitelným v kompresi při nízké a vysoké rychlosti. Odskok a předpětí jsou také nastavitelné. Tlumič zajišťuje lepší průtok oleje a tím i lepší chování při intenzivním používání v terénu.
Inspirováno Dakarem
Plasty DesertX Rally nejsou lakované, ale probarvené v celém objemu, což je technika, která omezuje viditelnost škrábanců. Polepy jsou ze silného PVC pro lepší ochranu a možnost individuálních úprav. Jednodílné sedlo se speciální strukturou povrchu pro lepší pohyb jezdce. Vysoký přední blatník a odlehčená ochrana motoru u DesertX Rally umožňují průjezd těžkým terénem. Vše doplňují carbon-ocelová lehká a odolná kola Takasago Excel.
Prodloužená záruka 4Ever Ducati
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejnépodmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
Technické údaje
Typ | kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11* |
---|---|
Zdvihový objem | 937 ccm |
Vrtání x Zdvih | 94 x 67,5 mm |
Kompresní poměr | 13.3:1 |
Výkon motoru | 110hp - 81kW @ 9250rpm |
Točivý moment | 92Nm @ 6500rpm |
Palivový systém | elektronické vstřikování, systém Ride-by-Wire |
Výfuky | ocelový tlumič s katalyzátorem a dvěma Lambda sondami |
Emise | Euro 5 |
Převodovka | 6ti stupňová |
---|---|
Poměr | 1=38/14, 2=31/17, 3=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/24 |
Primární převod | poměr 1.85:1 |
Sekundární převod | řetěz |
Přední ozubené kolo | 15 zubů |
Zadní ozubené kolo | 49 zubů |
Spojka | antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná |
Rám | příhradový z ocelových trubek |
---|---|
Rozvor | 1625 mm |
Sklon | 27,6° |
Přední odpružení | 48 mm plně nastavitelná upside-down vidlice KYB, uzavřená cartridge, povrchová úprava Kashima |
Přední zdvih | 250 mm |
Přední ráfek | drátěné, bezdušové 2,15 |
Přední pneu | Pirelli Scorpion Rally STR 90/90 - 21 M/C 54V M+S TL |
Zadní odpružení | plně nastavitelná 46mm KYB pružící jednotka, hliníková oboustranná kyvná vidlice |
Zadní zdvih | 240 mm |
Zadní ráfek | drátěný, bezdušový 4.50 |
Zadní pneu | Pirelli Scorpion Rally STR 150/70 R18 M/C 70V M+S TL |
Přední brzdy | 2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo Stylema, Bosh Cornering ABS |
Zadní brzdy | 265mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch Cornering ABS |
Palivová nádrž | 21 l |
---|---|
Suchá hmotnost | - |
Přístroje | 5 |
Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
Provedení | dvoumístné |
Výška sedla | 910 mm |
Výbava | přepínání jízdních režimů, ABS Bosch s funkcí brždění v náklonu, DTC (osmistupňová kontrola trakce), Ride by Wire, plně LED osvětlení, automatická deaktivace směrových světel, podsvícená tlačítka, rychlořazení up/down (DQS), tlumič řízení Öhlins, Ducati brake light (DBL) |
Servis | olejový servis: 15.000 km/12 měsíců Desmoservis: 30.000 km |
Zalíbil se Vám motocykl?
Přijeďte k nám do Showroomu a vyzkoušejte si kteroukoliv motorku.