Panigale V4 S
Aerodynamika a ergonomie
Aerodynamický tvar nové Panigale V4 2022je ještě krásnější s novými, kompaktnějšími a účinnějšími křídly s dvojitým profilem a přepracovanými odsávacími hrdly pro zlepšení funkce chladicího systému. Sedlo a nádrž byly přepracovány tak, aby maximalizovaly výkon jezdce a minimalizovaly fyzickou námahu potřebnou pro jízdu na trati.
Ready to race
Čep jednostranné hliníkové kyvné vidlice nové Panigale V4 S 2022 je umístěn o 4 mm výše. Spolu s novou elektronicky řízenou tlakovou vidlicí Öhlins NPX 25/30, která využívá systém tlumení tlakové patrony se zdvihem 125 mm je podvozek připraven k užití na závodní dráze.
Hi-tech technologie
Nová Panigale V4Smá indikátor řazení ve stylu SBK. Nová grafika navržená pro trať, aby pomohla jezdci doladit elektronické ovládání.Nová logika jízdních režimů se 4 konfiguracemi motoru pro uspokojení všech typů jezdců, od profesionálů po amatéry, kteří řeší své první dny na okruhu.
Prodloužená záruka 4Ever Ducati
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejnépodmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
Technické údaje
Typ | Desmosedici Stradale 90° V4, protiběžná kliková hřídel, 4 ventily na válec, kapalinou chlazený |
---|---|
Zdvihový objem | 1103 ccm |
Vrtání x Zdvih | 81 x 53.5mm |
Kompresní poměr | 14.0:1 |
Výkon motoru | 215,5hp -158,5kW @ 13000rpm |
Točivý moment | 123,6Nm @ 9500rpm |
Palivový systém | elektronické vstřikování, Ride-by-wire oválná vstřikovací jednotka, 2 vstřiky na válec, proměnlivé časování |
Výfuky | 4-2-1-2 systém s 2 katalyzátory a 2 lambda sondami |
Emise | Euro 5 |
Převodovka | 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift (DQS) up/down EVO |
---|---|
Poměr | 1=36/15 2=34/17 3=33/19 4=32/21 5=30/22 6=27/22 |
Primární převod | poměr 1,80:1 |
Sekundární převod | řetěz |
Přední ozubené kolo | 16 zubů |
Zadní ozubené kolo | 41 zubů |
Spojka | hydraulicky ovládaná s antihoppingem, v olejové lázni, self-servo |
Rám | Hliníková slitina |
---|---|
Rozvor | 1469 mm |
Sklon | 24,5° |
Přední odpružení | plně nastavitelná upside-down Öhlins NPX 25/30 43 mm s TiN povrchovou úpravou, Öhlins Smart EC 2.0 - elektronická komprese a nastavení tlumení odskoku |
Přední zdvih | 125 mm |
Přední ráfek | Marchesini 3paprskový kovaný z lehké slitiny 3.50 |
Přední pneu | Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17 |
Zadní odpružení | plně nastavitelná Öhlins TTX36 pružící jednotka, Öhlins Smart EC 2.0 - elektronická komprese a nastavení odskoku, hliníková jednoramenná kyvná vidlice |
Zadní zdvih | 130 mm |
Zadní ráfek | Marchesini 3paprskový kovaný z lehké slitiny 6.00 |
Zadní pneu | Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17 |
Přední brzdy | 2x 330 mm plovoucí kotouče, radiální třmeny Brembo Monobloc Stylema® (M4.30), 4 pístky s Bosch Cornering ABS EVO |
Zadní brzdy | 245 mm kotouč, 2 pístkový třmen s Bosch Cornering ABS EVO |
Palivová nádrž | 17 L |
---|---|
Suchá hmotnost | 174 kg |
Přístroje | poslední generace 5 |
Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
Provedení | dvoumístné |
Výška sedla | 850 mm |
Výbava | jízdní režimy (Race,Sport,Street), Bosh Cornering ABS EVO, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO 3, kontrola zvedání předního kola (DWC) EVO, kontrola prokluzu (DSC), motorová brzda (EBC) EVO, automatická kalibrace pneu, Ducati asistent rychlých startů (DPL), rychlořazení (DQS) up/down EVO 2, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), tlačítka pro rychlonastavení, automatické vypínání směrových světel, Lithium-ion akumulátor, Ducati elektronické odpružení (DES) EVO Öhlins, kovaná kola Marchesini, sedlo a stupačky spolujezdce |
Servis | olejový servis: 12.000km/12 měsíců Desmoservis: 24.000km |
Zalíbil se Vám motocykl?
Přijeďte k nám do Showroomu a vyzkoušejte si kteroukoliv motorku.