Ducati

Aerodynamika a ergonomie

Aerodynamický tvar nové Panigale V4 2022je ještě krásnější s novými, kompaktnějšími a účinnějšími křídly s dvojitým profilem a přepracovanými odsávacími hrdly pro zlepšení funkce chladicího systému. Sedlo a nádrž byly přepracovány tak, aby maximalizovaly výkon jezdce a minimalizovaly fyzickou námahu potřebnou pro jízdu na trati.

Ready to race

Čep jednostranné hliníkové kyvné vidlice nové Panigale V4 S 2022 je umístěn o 4 mm výše. Spolu s novou elektronicky řízenou tlakovou vidlicí Öhlins NPX 25/30, která využívá systém tlumení tlakové patrony se zdvihem 125 mm je podvozek připraven k užití na závodní dráze.

Hi-tech technologie

Nová Panigale V4Smá indikátor řazení ve stylu SBK. Nová grafika navržená pro trať, aby pomohla jezdci doladit elektronické ovládání.Nová logika jízdních režimů se 4 konfiguracemi motoru pro uspokojení všech typů jezdců, od profesionálů po amatéry, kteří řeší své první dny na okruhu.

Prodloužená záruka 4Ever Ducati

Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejnépodmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délkabezplatné asistenční služby.

Technické údaje







Typ Desmosedici Stradale 90° V4, protiběžná kliková hřídel, 4 ventily na válec, kapalinou chlazený
Zdvihový objem 1103 ccm
Vrtání x Zdvih 81 x 53.5mm
Kompresní poměr 14.0:1
Výkon motoru 215,5hp -158,5kW @ 13000rpm
Točivý moment 123,6Nm @ 9500rpm
Palivový systém elektronické vstřikování, Ride-by-wire oválná vstřikovací jednotka, 2 vstřiky na válec, proměnlivé časování
Výfuky 4-2-1-2 systém s 2 katalyzátory a 2 lambda sondami
Emise Euro 5
Převodovka 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift (DQS) up/down EVO
Poměr 1=36/15 2=34/17 3=33/19 4=32/21 5=30/22 6=27/22
Primární převod poměr 1,80:1
Sekundární převod řetěz
Přední ozubené kolo 16 zubů
Zadní ozubené kolo 41 zubů
Spojka hydraulicky ovládaná s antihoppingem, v olejové lázni, self-servo
Rám Hliníková slitina
Rozvor 1469 mm
Sklon 24,5°
Přední odpružení plně nastavitelná upside-down Öhlins NPX 25/30 43 mm s TiN povrchovou úpravou, Öhlins Smart EC 2.0 - elektronická komprese a nastavení tlumení odskoku
Přední zdvih 125 mm
Přední ráfek Marchesini 3paprskový kovaný z lehké slitiny 3.50
Přední pneu Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17
Zadní odpružení plně nastavitelná Öhlins TTX36 pružící jednotka, Öhlins Smart EC 2.0 - elektronická komprese a nastavení odskoku, hliníková jednoramenná kyvná vidlice
Zadní zdvih 130 mm
Zadní ráfek Marchesini 3paprskový kovaný z lehké slitiny 6.00
Zadní pneu Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17
Přední brzdy 2x 330 mm plovoucí kotouče, radiální třmeny Brembo Monobloc Stylema® (M4.30), 4 pístky s Bosch Cornering ABS EVO
Zadní brzdy 245 mm kotouč, 2 pístkový třmen s Bosch Cornering ABS EVO
Palivová nádrž 17 L
Suchá hmotnost 174 kg
Přístroje poslední generace 5
Záruka 4letá záruka (4Ever Ducati)
Provedení dvoumístné
Výška sedla 850 mm
Výbava jízdní režimy (Race,Sport,Street), Bosh Cornering ABS EVO, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO 3, kontrola zvedání předního kola (DWC) EVO, kontrola prokluzu (DSC), motorová brzda (EBC) EVO, automatická kalibrace pneu, Ducati asistent rychlých startů (DPL), rychlořazení (DQS) up/down EVO 2, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), tlačítka pro rychlonastavení, automatické vypínání směrových světel, Lithium-ion akumulátor, Ducati elektronické odpružení (DES) EVO Öhlins, kovaná kola Marchesini, sedlo a stupačky spolujezdce
Servis olejový servis: 12.000km/12 měsíců Desmoservis: 24.000km
Panigale V4 S

Zalíbila se vám motorka?

Přijeďte k nám do Showroomu a vyzkoušejte si kteroukoliv motorku.