Monster
Originální recept
Nový Monster představuje veškerou podstatu Ducati v nejlehčí, nejkompaktnější a nejzákladnější možné formě. Můžete to uhodnout už z názvu: Monster, nic jiného. Původní recept roku 1993: sportovní motor, ale ideální pro silniční použití, v kombinaci s rámem odvozeným od Superbike. Vše, co potřebujete pro zábavu, každý den.
Nový Monster
Nový Monster čerpá z DNA původního modelu z roku 1993 - neobsahuje nic zbytečného, jen motor, sedadlo, nádrž a řídítka. Současně ale posouvá model dál díky využití hliníkového rámu podobné technologie jako na Superbiku Panigale. Díky tomu je nový Monster o 18 kg lehčí ve srovnání s předchozím modelem!
Vše, co potřebujete pro zábavu
Nový Monster je poháněn motorem Testastretta 11 ° o objemu 937 ccm, jehož nejnovější verze má hmotnost sníženou o 2,4 kg. Dvouválcový motor je navržený jako nosná součást podvozku a významně se podílí na celkové lehkosti motocyklu.
Prodloužená záruka 4Ever Ducati
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejnépodmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
Technické údaje
Typ | kapalinou chlazený dvouválec V2-90°, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11° |
---|---|
Zdvihový objem | 937 ccm |
Vrtání x Zdvih | 94 x 67.5 mm |
Kompresní poměr | 13.3:1 |
Výkon motoru | 111hp -82 kW @ 9250 rpm |
Točivý moment | 93Nm @ 6500 rpm |
Palivový systém | elektronické vstřikování, Ride-by-wire oválné vstřikovací jednotky 53 mm |
Výfuky | odlehčený systém 2-1-2 s katalyzátorem a 2 lambda sondami, dva ocelové tlumiče s hliníkovým vnějším obalem |
Emise | Euro 5 |
Převodovka | 6ti stupňová |
---|---|
Poměr | 1=37/15, 2=30/17, 3=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/24 |
Primární převod | poměr 1.85:1 |
Sekundární převod | řetěz |
Přední ozubené kolo | 15 zubů |
Zadní ozubené kolo | 43 zubů |
Spojka | vícelamelová spojka v olejové lázni, hydraulicky ovládaná, self-servo |
Rám | hliníková slitina |
---|---|
Rozvor | 1474 mm |
Sklon | 24° |
Přední odpružení | 43mm, upside-down |
Přední zdvih | 130 mm |
Přední ráfek | 3-paprskový z lehké slitiny 3.50 |
Přední pneu | Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17 |
Zadní odpružení | plně stavitelná pružící jednotka, hliníková kyvná vidlice. |
Zadní zdvih | 140 mm |
Zadní ráfek | 3-paprskový z lehké slitiny 5.50 |
Zadní pneu | Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17 |
Přední brzdy | 2 x 320mm poloplovoucí kotouče, 4pístkové radiální třmeny Brembo Monobloc M4.32, Bosch cornering ABS |
Zadní brzdy | 245mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch cornering ABS |
Palivová nádrž | 14 L |
---|---|
Suchá hmotnost | 166 kg |
Přístroje | 4,3 |
Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
Provedení | dvoumístné |
Výška sedla | 820 mm |
Výbava | DTC (Ducati kontrola trakce), DWC (kontrola zvedání předního kola), Riding Modes (volba jízdních režimů), Bosch cornering ABS (brzdění v náklonu), Full LED světla, Dynamická LED směrová světla, USB zásuvka, rychlořazení up/down (DQS) |
Servis | olejový servis: 15.000 km / 12 měsíců Desmoservis: 30.000 km |
Zalíbil se Vám motocykl?
Přijeďte k nám do Showroomu a vyzkoušejte si kteroukoliv motorku.