Panigale V4
Evoluce rychlosti
S aktuální verzí završuje projekt Panigale V4 nejvýznamnější evoluci od svého zrodu. Vylepšení se týkají všech oblastí: aerodynamiky, ergonomie, motoru, podvozku a elektroniky. Výsledkem je motocykl ještě rychlejší na závodní dráze, který je přitom intuitivnější a méně náročný pro široké spektrum jezdců. Stručně řečeno, nabízí skvělé a obohacující vzrušení pro zkušené jezdce i amatéry.
Desmosedici Stradale
Výkon zvýšený na 215,5 k při 13 000 ot./min a nová převodovka SBK s prodlouženým 1., 2. a 6. převodem. Nová je strategie řízení točivého momentu, která zaručuje jezdci možnost mít vždy optimální tah při otevření plynu.
Elektronika poslední generace
O to, aby byla brutální síla nové V4 za všech okolností ovladatelná, se stará nová inerciální platforma 6D IMU, která zaznamenává a vyhodnocuje rozsáhlé množství ukazatelů. Na údajích této platformy pracují systémy jako Cornering ABS Evo, DTC Evo, DSC Evo, DQS Evo a další.Nová logika jízdních režimů se 4 konfiguracemi motoru pro uspokojení všech typů jezdců, od profesionálů po amatéry, kteří řeší své první dny na okruhu.
Prodloužená záruka 4Ever Ducati
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejnépodmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
Technické údaje
Typ | Desmosedici Stradale 90° V4, protiběžná kliková hřídel, 4 ventily na válec, kapalinou chlazený |
---|---|
Zdvihový objem | 1103 ccm |
Vrtání x Zdvih | 81 x 53.5mm |
Kompresní poměr | 14.0:1 |
Výkon motoru | 215,5hp -158,5kW @ 13000rpm |
Točivý moment | 123,6Nm @ 9500rpm |
Palivový systém | elektronické vstřikování, Ride-by-wire oválná vstřikovací jednotka, 2 vstřiky na válec, variabilní systém časování |
Výfuky | 4-2-1-2 systém s 2 katalyzátory a 2 lambda sondami |
Emise | Euro 5 |
Převodovka | 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift (DQS) up/down EVO 2 |
---|---|
Poměr | 1=36/15 2=34/17 3=33/19 4=32/21 5=30/22 6=27/22 |
Primární převod | poměr 1,80:1 |
Sekundární převod | řetěz |
Přední ozubené kolo | 16 zubů |
Zadní ozubené kolo | 41 zubů |
Spojka | hydraulicky ovládaná s antihoppingem, v olejové lázni, self-servo |
Rám | hliníková slitina |
---|---|
Rozvor | 1469 mm |
Sklon | 24,5° |
Přední odpružení | plně nastavitelná upside-down vidlice Showa BPF 43mm |
Přední zdvih | 120 mm |
Přední ráfek | 5paprskový z lehké slitiny 3.50 |
Přední pneu | Pirelli DIablo Supercorsa SP 120/70 ZR17 |
Zadní odpružení | plně nastavitelná Sachs pružící jednotka, hliníková jednoramenná kyvná vidlice |
Zadní zdvih | 130 mm |
Zadní ráfek | 5paprskový z lehké slitiny 6.00 |
Zadní pneu | Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17 |
Přední brzdy | 2x 330 mm plovoucí kotouče, radiální třmeny Brembo Monobloc Stylema® (M4.30), 4 pístky s Bosch Cornering ABS EVO |
Zadní brzdy | 245 mm kotouč, 2 pístkový třmen s Bosch Cornering ABS EVO |
Palivová nádrž | 17 L |
---|---|
Suchá hmotnost | 175 kg |
Přístroje | poslední generace 5 |
Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
Provedení | dvoumístné |
Výška sedla | 850 mm |
Výbava | jízdní režimy (Race,Sport,Street), Bosh Cornering ABS EVO, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO 3, kontrola zvedání předního kola (DWC) EVO, kontrola prokluzu (DSC), motorová brzda (EBC) EVO, automatická kalibrace pneu, Ducati asistent rychlých startů (DPL), rychlořazení (DQS) up/down EVO 2, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), tlumič řízení Sachs tlačítka pro rychlonastavení, automatické vypínání směrových světel, sedlo a stupačky spolujezdce |
Servis | olejový servis: 12.000km/12 měsíců Desmoservis: 24.000km |
Zalíbil se Vám motocykl?
Přijeďte k nám do Showroomu a vyzkoušejte si kteroukoliv motorku.