Ducati

Evoluce rychlosti

S aktuální verzí završuje projekt Panigale V4 nejvýznamnější evoluci od svého zrodu. Vylepšení se týkají všech oblastí: aerodynamiky, ergonomie, motoru, podvozku a elektroniky. Výsledkem je motocykl ještě rychlejší na závodní dráze, který je přitom intuitivnější a méně náročný pro široké spektrum jezdců. Stručně řečeno, nabízí skvělé a obohacující vzrušení pro zkušené jezdce i amatéry.

Desmosedici Stradale

Výkon zvýšený na 215,5 k při 13 000 ot./min a nová převodovka SBK s prodlouženým 1., 2. a 6. převodem. Nová je strategie řízení točivého momentu, která zaručuje jezdci možnost mít vždy optimální tah při otevření plynu.

Elektronika poslední generace

O to, aby byla brutální síla nové V4 za všech okolností ovladatelná, se stará nová inerciální platforma 6D IMU, která zaznamenává a vyhodnocuje rozsáhlé množství ukazatelů. Na údajích této platformy pracují systémy jako Cornering ABS Evo, DTC Evo, DSC Evo, DQS Evo a další.Nová logika jízdních režimů se 4 konfiguracemi motoru pro uspokojení všech typů jezdců, od profesionálů po amatéry, kteří řeší své první dny na okruhu.

Prodloužená záruka 4Ever Ducati

Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejnépodmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délkabezplatné asistenční služby.

Technické údaje







Typ Desmosedici Stradale 90° V4, protiběžná kliková hřídel, 4 ventily na válec, kapalinou chlazený
Zdvihový objem 1103 ccm
Vrtání x Zdvih 81 x 53.5mm
Kompresní poměr 14.0:1
Výkon motoru 215,5hp -158,5kW @ 13000rpm
Točivý moment 123,6Nm @ 9500rpm
Palivový systém elektronické vstřikování, Ride-by-wire oválná vstřikovací jednotka, 2 vstřiky na válec, variabilní systém časování
Výfuky 4-2-1-2 systém s 2 katalyzátory a 2 lambda sondami
Emise Euro 5
Převodovka 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift (DQS) up/down EVO 2
Poměr 1=36/15 2=34/17 3=33/19 4=32/21 5=30/22 6=27/22
Primární převod poměr 1,80:1
Sekundární převod řetěz
Přední ozubené kolo 16 zubů
Zadní ozubené kolo 41 zubů
Spojka hydraulicky ovládaná s antihoppingem, v olejové lázni, self-servo
Rám hliníková slitina
Rozvor 1469 mm
Sklon 24,5°
Přední odpružení plně nastavitelná upside-down vidlice Showa BPF 43mm
Přední zdvih 120 mm
Přední ráfek 5paprskový z lehké slitiny 3.50
Přední pneu Pirelli DIablo Supercorsa SP 120/70 ZR17
Zadní odpružení plně nastavitelná Sachs pružící jednotka, hliníková jednoramenná kyvná vidlice
Zadní zdvih 130 mm
Zadní ráfek 5paprskový z lehké slitiny 6.00
Zadní pneu Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17
Přední brzdy 2x 330 mm plovoucí kotouče, radiální třmeny Brembo Monobloc Stylema® (M4.30), 4 pístky s Bosch Cornering ABS EVO
Zadní brzdy 245 mm kotouč, 2 pístkový třmen s Bosch Cornering ABS EVO
Palivová nádrž 17 L
Suchá hmotnost 175 kg
Přístroje poslední generace 5
Záruka 4letá záruka (4Ever Ducati)
Provedení dvoumístné
Výška sedla 850 mm
Výbava jízdní režimy (Race,Sport,Street), Bosh Cornering ABS EVO, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO 3, kontrola zvedání předního kola (DWC) EVO, kontrola prokluzu (DSC), motorová brzda (EBC) EVO, automatická kalibrace pneu, Ducati asistent rychlých startů (DPL), rychlořazení (DQS) up/down EVO 2, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), tlumič řízení Sachs tlačítka pro rychlonastavení, automatické vypínání směrových světel, sedlo a stupačky spolujezdce
Servis olejový servis: 12.000km/12 měsíců Desmoservis: 24.000km
Panigale V4

Zalíbila se vám motorka?

Přijeďte k nám do Showroomu a vyzkoušejte si kteroukoliv motorku.