Panigale V2 Bayliss
PANIGALE V2 BAYLISS 1ST CHAMPION 20TH ANNIVERSARY
Zrozena k oslavě. Panigale V2 v této verzi je jedinečná díky speciálnímu zbarvení, inspirovanému modelem 996 R, na kterém Troy Bayliss v roce 2001 získal svůj první titul mistra světa Superbiků. Motocykl je vybaven prestižními komponenty Öhlins, které přinášejí výkonnost modelu PANIGALE V2 BAYLISS 1ST CHAMPION 20TH ANNIVERSARY na zcela novou úroveň.
Superquadro
Znalci z názvu odhalí, že Panigale V2 pohání dvouválcový motor Superquadro 955 ccm, který prošel modernizací. Motor dosahuje výkonu 155 hp při 10 750 otáčkách a kroutící moment 104 Nm již při 9 000 otáčkách. Nově splňuje normu Euro 5.
Sportovní komfort
Panigale V2 má oproti předchozí 959 revidovanou ergonomii, zaměřenou na zvýšení pohodlí. Sedlo je o 5mm více polstrované, nový tvar sedla umožňuje více podélného pohybu jezdce.
Prodloužená záruka 4Ever Ducati
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejnépodmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
Technické údaje
Typ | kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Superquadro |
---|---|
Zdvihový objem | 955 ccm |
Vrtání x Zdvih | 100 x 60,8mm |
Kompresní poměr | 12,5:1 |
Výkon motoru | 155hp -114kW @ 10750rpm |
Točivý moment | 104Nm @ 9000rpm |
Palivový systém | elektronické vstřikování, Ride-by-wire oválná vstřikovací jednotka, 2 vstřiky na válec |
Výfuky | 2-1-2-1 systém s 2 katalyzátory a 2 lambda sondami |
Emise | Euro 5 |
Převodovka | 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift (DQS) up/down EVO 2 |
---|---|
Poměr | 1=37/15 2=30/16 3=27/18 4=25/20 5=24/22 6=23/24 |
Primární převod | poměr 1,77:1 |
Sekundární převod | řetěz |
Přední ozubené kolo | 15 zubů |
Zadní ozubené kolo | 43 zubů |
Spojka | hydraulicky ovládaná s antihoppingem, v olejové lázni, self-servo |
Rám | Monocoque hliníkový |
---|---|
Rozvor | 1436 mm |
Sklon | 24° |
Přední odpružení | plně nastavitelná upside-down vidlice Öhlins NIX30 43mm |
Přední zdvih | 120 mm |
Přední ráfek | 5paprskový z lehké slitiny 3.50 |
Přední pneu | Pirelli DIablo Rosso Corsa II 120/70 ZR17 |
Zadní odpružení | plně nastavitelná Öhlins TTX36 pružící jednotka, hliníková jednoramenná kyvná vidlice |
Zadní zdvih | 130 mm |
Zadní ráfek | 5paprskový z lehké slitiny 5,50 |
Zadní pneu | Pirelli Diablo Rosso Corsa II 180/60 ZR17 |
Přední brzdy | 2x 320 mm plovoucí kotouče, radiální třmeny Brembo Monobloc M4.32, 4 pístky s Bosch Cornering ABS EVO |
Zadní brzdy | 245 mm kotouč, 2 pístkový třmen s Bosch Cornering ABS EVO |
Palivová nádrž | 17 L |
---|---|
Suchá hmotnost | 174,5 kg |
Přístroje | poslední generace 4,3 |
Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
Provedení | dvoumístné |
Výška sedla | 835 mm |
Výbava | jízdní režimy (Race,Sport,Street), Bosh Cornering ABS EVO, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO 2, kontrola zvedání předního kola (DWC) EVO, motorová brzda (EBC) EVO, automatická kalibrace pneu, rychlořazení (DQS) up/down EVO, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), tlumič řízení, automatické vypínání směrových světel |
Servis | olejový servis: 12.000km/12 měsíců Desmoservis: 24.000km |
Zalíbil se Vám motocykl?
Přijeďte k nám do Showroomu a vyzkoušejte si kteroukoliv motorku.