Supersport 950
Univerzální sportovec
Sportovně silniční motocykl mění jméno na SuperSport 950. Malá změna názvu za sebou skrývá velké změny. Nový vzhled bližší sportovní řadě Panigale, bohatší elektronická výbava a plnění emisní normy Euro 5.
Připraven na vzrušující jízdu
Motor Testastretta 11 ° s objemem 937 ccm má výkon 110 koní v 9.000 otáčkách a maximální kroutící moment 93 Nm v 6.500 otáčkách. 80% výkonu i kroutícího momentu je k dispozici již od 3.000 otáček. Spolu s důmyslným elektronickým ovládáním pak toto zaručuje okamžitou odezvu a perfektní ovladatelnost motocyklu.
Ušito na míru
SuperSport se chlubí pokročilou elektronickou výbavou, která zvyšuje úroveň aktivní bezpečnosti. Ducati Safety Pack (DSP) obsahuje Bosch 9MP ABS a Ducati kontrolu trakce (DTC), kdy oba systémy lze jednoduše změnit zvolením jízdního režimu. ABS i DTC tak mohou být citlivé v náročnějších povětrnostních podmínkách, ale i tolerovat velmi agresivní jízdu, máte-li zrovna chuť jet sportovně.
Prodloužená záruka 4Ever Ducati
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejnépodmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
Technické údaje
Typ | kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11* |
---|---|
Zdvihový objem | 937 ccm |
Vrtání x Zdvih | 94 x 67,5 mm |
Kompresní poměr | 12,6:1 |
Výkon motoru | 110hp - 81kW @ 9000rpm |
Točivý moment | 93Nm @ 6500rpm |
Palivový systém | elektronické vstřikování, systém Ride-by-Wire |
Výfuky | ocelový tlumič s katalyzátorem a dvěma Lambda sondami, dva hliníkové tlumiče |
Emise | Euro 5 |
Převodovka | 6ti stupňová, rychlořazení up/down DQS |
---|---|
Poměr | 1=37/15, 2=30/17, 3=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/24 |
Primární převod | poměr 1.84:1 |
Sekundární převod | řetěz |
Přední ozubené kolo | 15 zubů |
Zadní ozubené kolo | 43 zubů |
Spojka | antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, mechanicky ovládaná |
Rám | příhradový z ocelových trubek |
---|---|
Rozvor | 1478 mm |
Sklon | 24° |
Přední odpružení | Marzocchi 43mm plně nastavitelná vidlice, upside-down |
Přední zdvih | 130 mm |
Přední ráfek | 3-paprskový z lehké slitiny 3,50 |
Přední pneu | Pirelli DIablo Rosso III 120/70 ZR17 |
Zadní odpružení | plně stavitelné s progresivní charakteristikou Sachs monoshock, hliníková jednostranná kyvná vidlice |
Zadní zdvih | 144 mm |
Zadní ráfek | 3-paprskový z lehké slitiny 5.50 |
Zadní pneu | Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17 |
Přední brzdy | 2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo M4-32 Monoblock, Bosh ABS |
Zadní brzdy | 245mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch ABS |
Palivová nádrž | 16 l |
---|---|
Suchá hmotnost | 184 kg |
Přístroje | TFT plnobarevný displej |
Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
Provedení | dvoumístné |
Výška sedla | 810 mm |
Výbava | přepínání jízdních režimů, ABS s funkcí brždění v náklonu, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO, Ducati Wheelie kontrola (DWC) EVO, přední světlomet s technologií DRL (denní svícení), rychlořazení (DQS) up/down EVO, TFT plnobarevný displej |
Servis | olejový servis: 15.000 km/12 měsíců Desmoservis: 30.000 km |
Zalíbil se Vám motocykl?
Přijeďte k nám do Showroomu a vyzkoušejte si kteroukoliv motorku.