Streetfighter V4
Ego booster
Streetfighter V4 zaznamenal po své premiéře v roce 2020 okamžitý úspěch a nastavil nová měřítka výkonu v segmentu supersportovních naháčů. Všeobecně oceňovaný pro svou agresivní a minimalistickou estetiku, charakterizovanou přední částí inspirovanou komiksovým Jokerem. Nyní již druhá generace tohoto zdařilého stroje.
Desmosedici Stradale
Streetfighter V4 je poháněn motorem Desmosedici Stradale 1103 ccm. Čtyřválec s úhlem válců 90° a Desmodromickým ventilovým rozvodem poskytuje 208 HP při 12.750 otáčkách a činí tím Streetfighter V4 nejvýkonnějším naháčem v historii Ducati.Konfigurace motoru Desmosedici Stradale odpovídá Desmosedici GP: 90° V4 otočený zpět o 42°. Díky tomuto řešení je motor Ducati extrémně kompaktní, což umožňuje jeho dokonalou integraci do motocyklu.
Vědecky vyvinuto
Rychlost a obratnost na běžných silnicích vyžaduje stabilitu při vysokých rychlostech i brždění a potlačení tendence ke zdvihu předního kola při akceleraci. Proto odborníci z Ducati vyvinuli dvojitá přítlačná křídla. V rychlosti 270 km/hod generují přítlak 28 kg.
Prodloužená záruka 4Ever Ducati
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejnépodmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
Technické údaje
Typ | Desmosedici Stradale 90° V4, protiběžná kliková hřídel, 4 ventily na válec, kapalinou chlazený |
---|---|
Zdvihový objem | 1103 ccm |
Vrtání x Zdvih | 81 x 53.5mm |
Kompresní poměr | 14.0:1 |
Výkon motoru | 208hp -153 kW @ 13000rpm |
Točivý moment | 123Nm @ 9500rpm |
Palivový systém | elektronické vstřikování, Ride-by-wire oválná vstřikovací jednotka, 2 vstřiky na válec, variabilní systém časování |
Výfuky | 4-2-1-2 systém s 2 katalyzátory a 4 lambda sondami |
Emise | Euro 5 |
Převodovka | 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift (DQS) up/down EVO 2 |
---|---|
Poměr | 1=38/14 2=36/17 3=33/19 4=32/21 5=30/22 6=30/24 |
Primární převod | poměr 1,80:1 |
Sekundární převod | řetěz |
Přední ozubené kolo | 15 zubů |
Zadní ozubené kolo | 42 zubů |
Spojka | hydraulicky ovládaná s antihoppingem, v olejové lázni, self-servo |
Rám | hliníková slitina |
---|---|
Rozvor | 1488 mm |
Sklon | 24,5° |
Přední odpružení | plně nastavitelná upside-down vidlice Showa BPF 43mm |
Přední zdvih | 120 mm |
Přední ráfek | 5paprskový z lehké slitiny 3.50 |
Přední pneu | Pirelli Diablo Rosso IV Corsa 120/70 ZR17 |
Zadní odpružení | plně nastavitelná Sachs pružící jednotka, hliníková jednoramenná kyvná vidlice |
Zadní zdvih | 130 mm |
Zadní ráfek | 5paprskový z lehké slitiny 6.00 |
Zadní pneu | Pirelli Diablo Rosso IV Corsa 200/60 ZR17 |
Přední brzdy | 2x 330 mm plovoucí kotouče, radiální třmeny Brembo Monobloc Stylema® (M4.30), 4 pístky s Bosch Cornering ABS EVO |
Zadní brzdy | 245 mm kotouč, 2 pístkový třmen s Bosch Cornering ABS EVO |
Palivová nádrž | 17 L |
---|---|
Suchá hmotnost | 180 kg |
Přístroje | poslední generace 5 |
Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
Provedení | dvoumístné |
Výška sedla | 845 mm |
Výbava | jízdní režimy (Race,Sport,Street), Bosh Cornering ABS EVO, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO 2, kontrola zvedání předního kola (DWC) EVO, kontrola prokluzu (DSC), motorová brzda (EBC) EVO 2, automatická kalibrace pneu, Ducati asistent rychlých startů (DPL), rychlořazení (DQS) up/down EVO 2, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), tlumič řízení Sachs, tlačítka pro rychlonastavení, automatické vypínání směrových světel |
Servis | olejový servis: 12.000km/12 měsíců Desmoservis: 24.000km |
Zalíbil se Vám motocykl?
Přijeďte k nám do Showroomu a vyzkoušejte si kteroukoliv motorku.