GTS 300
Legendární styl
Při výrobě Vespy GTS jsme věnovali pozornost i těm nejmenším detailům. Barvy jsou zářivé a živé, sedadlo a interiér spolu ladí, chromované prvky dodávají extra eleganci a dokonce i tolik oblíbená
Praktická a užitečná
Bezklíčové zapalování, dálkové otevírání sedadla, praktický port USB a funkce Bike Finder pro snadné hledání na přeplněných parkovištích jsou jen některé z funkcí, díky nimž je Vespa GTS mimořádně uživatelsky přívětivá. Ale počkat, to zdaleka není všechno. Její motor HPE o objemu 300 cm3 je jedním z nejvýkonnějších motorů, které kdy byly do skútru Vespa montován. Právě jeho síla promění i tu nejbanálnější cestu v zábavné dobrodružství.
Bezpečnější
Nejnovější inovace posouvají Vespu GTS na zcela novou úroveň ovladatelnosti a řízení. Zcela přepracované odpružení, dvojité kotoučové brzdy, ABS a kontrola trakce ASR zajišťují stabilitu i na nejhorším povrchu vozovky a také přesnější a účinnější brzdění.
Technické údaje
Vrtání x Zdvih | - |
---|---|
Obsah | 278 cm3 |
Výkon | 17,5 kW (23,8 HP) @ 8 250 ot./min |
Točivý moment | 26 Nm @ 5250 ot./min |
Palivový system | Nové elektronické vstřikování PFI (Port Fuel Injection) |
Chlazení | Kapalinou |
Startér | Elektrický |
Spojka | Automatická suchá odstředivá spojka s tlumiči vibrací |
Převodovka | CVT se serverem točivého momentu |
Rám | Ocelový plechový skelet se svařovanými konstrukčními výztuhami |
Přední odpružení | Jednoduché rameno se šikmou pružinou a hydraulickým tlumičem |
Zadní odpružení | Dvojitý hydraulický tlumič s předpětím nastavitelným ve 4 polohách |
Přední kolo | Hliníková slitina 3.00x12 |
Zadní kolo | Hliníková slitina 3.00x12 |
Přední brzda | Kotouč z nerezové oceli, Ø 220 mm s hydraulickýmovládáním- ABS/ASR |
Zadní brzda | Kotouč z nerezové oceli, Ø 220 mm s hydraulickýmovládáním- ABS/ASR |
Nádrž | 8,5 litru (včetně 2 l rezervy) |
Rozvor | 1.380 mm |
Výška sedla | 790 mm |
Emisní norma | Euro 5 |
Spotřeba | 3,3 L/100 KM |
Emise | 75 G/KM |
Zalíbil se Vám skútr?
Přijeďte k nám do Showroomu a vyzkoušejte si kterýkoliv skútr.