Ducati

Zábava na prvním místě

První jednoválcový Supermotard od Ducati. Lehký, jednoduchý, agilní - skutečný fun-bike se závodní DNA. Pro dosažení nejlepších vlastností a parametrů sdílí Hypermotard 698 Mono technická řešení z okruhového světa Panigale na motoru, podvozku i elektronice. S pohotovostní hmotností bez paliva pouhých 151 kg zaručuje Hypermotard 698 Mono zábavu vždy a všude.

Nejvýkonější jednoválec

Nový motor Superquadro Mono, odvozený od motoru Superquadro o objemu 1285 ccm z 1299 Panigale, se chlubí závodní DNA Ducati v jediném válci. Po Superquadru dědí jak závodní charakter, tak desmodromický ventilový systém. Desmo umožňuje motoru dosáhnout vyšší otáčky a plně se projevit - maximálního výkonu 77,5 HP dosahuje motor v 9.750 otáčkách, maximum otáček je až 10.250 ot./minutu, kroutící moment je 63 Nm v 8.000 ot./minutu. Je tak aktuálně nejvýkonějším jednoválcovým motorem na trhu.

Servis po 15.000 km

Jakkoli jde o extrémně výkonný motor, díky použití nejkvalitnějších materiálů si Ducati může dovolit rekordní servisní intervaly. 15.000 km na výměnu oleje, pro kontrolu ventilových vůli pak dokonce 30.000 km.

Prodloužená záruka 4Ever Ducati

Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejnépodmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.

Technické údaje







Typ Superquadro Mono, kapalinou chlazený jednoválec, 4 ventil Desmodromic
Zdvihový objem 659 ccm
Vrtání x Zdvih 116 x 62,4 mm
Kompresní poměr 13,1:1
Výkon motoru 77,5hp - 57kW @ 9750rpm
Točivý moment 63Nm @ 8000rpm
Palivový systém elektronické vstřikování, systém Ride-by-Wire
Výfuky ocelový tlumič s katalyzátorem a Lambda sondou, dva podsedlové hliníkové tlumiče
Emise Euro 5
Převodovka 6ti stupňová
Poměr 1=36/13, 2=35/17, 3=32/20, 4=29/22, 5=24/21, 6=26/25
Primární převod poměr 1.968:1
Sekundární převod řetěz 520
Přední ozubené kolo 15 zubů
Zadní ozubené kolo 42 zubů
Spojka antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná
Rám příhradový z ocelových trubek
Rozvor 1443 mm
Sklon 26,1°
Přední odpružení Marzocchi 45mm plně nastavitelná vidlice, upside-down
Přední zdvih 215 mm
Přední ráfek -
Přední pneu Pirelli DIablo Rosso IV 120/70 ZR17
Zadní odpružení stavitelné s progresivní charakteristikou Sachs monoshock, hliníková oboustranná kyvná vidlice
Zadní zdvih 240 mm
Zadní ráfek 5-paprskový z lehké slitiny 5.0
Zadní pneu Pirelli Diablo Rosso IV 160/60 ZR17
Přední brzdy 330mm poloplovoucí kotouč, 4 pístkové radiální třmeny Brembo M4-32 Monoblock, Bosh ABS, radiální pumpa
Zadní brzdy 245mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch ABS
Palivová nádrž 12 l
Suchá hmotnost -
Přístroje 3,8
Záruka 4letá záruka (4Ever Ducati)
Provedení dvoumístné
Výška sedla 904 mm
Výbava přepínání jízdních i výkonových režimů, ABS s funkcí brždění v náklonu, Ducati kontrola trakce (DTC), Ducati Brake Light (DBL), Ducati Wheelie kontrola (DWC), Full LED přední světlomet s technologií DRL (denní svícení), Lithium-ion baterie
Servis olejový servis: 15.000 km/24 měsíců Desmoservis: 30.000 km
Hypermotard 698 Mono

Zalíbil se Vám motocykl?

Přijeďte k nám do Showroomu a vyzkoušejte si kteroukoliv motorku.