Hypermotard 698 Mono
Zábava na prvním místě
První jednoválcový Supermotard od Ducati. Lehký, jednoduchý, agilní - skutečný fun-bike se závodní DNA. Pro dosažení nejlepších vlastností a parametrů sdílí Hypermotard 698 Mono technická řešení z okruhového světa Panigale na motoru, podvozku i elektronice. S pohotovostní hmotností bez paliva pouhých 151 kg zaručuje Hypermotard 698 Mono zábavu vždy a všude.
Nejvýkonější jednoválec
Nový motor Superquadro Mono, odvozený od motoru Superquadro o objemu 1285 ccm z 1299 Panigale, se chlubí závodní DNA Ducati v jediném válci. Po Superquadru dědí jak závodní charakter, tak desmodromický ventilový systém. Desmo umožňuje motoru dosáhnout vyšší otáčky a plně se projevit - maximálního výkonu 77,5 HP dosahuje motor v 9.750 otáčkách, maximum otáček je až 10.250 ot./minutu, kroutící moment je 63 Nm v 8.000 ot./minutu. Je tak aktuálně nejvýkonějším jednoválcovým motorem na trhu.
Servis po 15.000 km
Jakkoli jde o extrémně výkonný motor, díky použití nejkvalitnějších materiálů si Ducati může dovolit rekordní servisní intervaly. 15.000 km na výměnu oleje, pro kontrolu ventilových vůli pak dokonce 30.000 km.
Prodloužená záruka 4Ever Ducati
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejnépodmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
Technické údaje
Typ | Superquadro Mono, kapalinou chlazený jednoválec, 4 ventil Desmodromic |
---|---|
Zdvihový objem | 659 ccm |
Vrtání x Zdvih | 116 x 62,4 mm |
Kompresní poměr | 13,1:1 |
Výkon motoru | 77,5hp - 57kW @ 9750rpm |
Točivý moment | 63Nm @ 8000rpm |
Palivový systém | elektronické vstřikování, systém Ride-by-Wire |
Výfuky | ocelový tlumič s katalyzátorem a Lambda sondou, dva podsedlové hliníkové tlumiče |
Emise | Euro 5 |
Převodovka | 6ti stupňová |
---|---|
Poměr | 1=36/13, 2=35/17, 3=32/20, 4=29/22, 5=24/21, 6=26/25 |
Primární převod | poměr 1.968:1 |
Sekundární převod | řetěz 520 |
Přední ozubené kolo | 15 zubů |
Zadní ozubené kolo | 42 zubů |
Spojka | antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná |
Rám | příhradový z ocelových trubek |
---|---|
Rozvor | 1443 mm |
Sklon | 26,1° |
Přední odpružení | Marzocchi 45mm plně nastavitelná vidlice, upside-down |
Přední zdvih | 215 mm |
Přední ráfek | - |
Přední pneu | Pirelli DIablo Rosso IV 120/70 ZR17 |
Zadní odpružení | stavitelné s progresivní charakteristikou Sachs monoshock, hliníková oboustranná kyvná vidlice |
Zadní zdvih | 240 mm |
Zadní ráfek | 5-paprskový z lehké slitiny 5.0 |
Zadní pneu | Pirelli Diablo Rosso IV 160/60 ZR17 |
Přední brzdy | 330mm poloplovoucí kotouč, 4 pístkové radiální třmeny Brembo M4-32 Monoblock, Bosh ABS, radiální pumpa |
Zadní brzdy | 245mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch ABS |
Palivová nádrž | 12 l |
---|---|
Suchá hmotnost | - |
Přístroje | 3,8 |
Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
Provedení | dvoumístné |
Výška sedla | 904 mm |
Výbava | přepínání jízdních i výkonových režimů, ABS s funkcí brždění v náklonu, Ducati kontrola trakce (DTC), Ducati Brake Light (DBL), Ducati Wheelie kontrola (DWC), Full LED přední světlomet s technologií DRL (denní svícení), Lithium-ion baterie |
Servis | olejový servis: 15.000 km/24 měsíců Desmoservis: 30.000 km |
Zalíbil se Vám motocykl?
Přijeďte k nám do Showroomu a vyzkoušejte si kteroukoliv motorku.