Panigale V4 R
Čistý závodní adrenalin
Panigale V4 R je vrcholným vyjádřením závodní DNA značky Ducati. Je tak blízká závodním speciálům, jako nikdy jiný model předtím. Maximálně naplňuje tři klíčové hodnoty značky Ducati: styl, sofistikovanost a výkon. Čistý závodní adrenalin pod kontrolou.
Špičkový výkon
Srdcem Panigale V4 R je nový motor Desmosedici Stradale R o objemu 998 ccm, motor schopný dosáhnout maximálních otáček 16 500 ot./min na šestý převodový stupeň (16 000 v ostatních poměrech) a poskytovat maximální výkon 218 HP při 15 500 ot./min. Při použití kompletního výfukového systému Akrapovič roste výkon až na 237 HP. Tím Ducati nastavuje laťku ostatním supersportovním motocyklům stejného objemu. Ze závodního světa pocházejí písty s novou geometrií a povrchovou úpravou, agresivnější profil sací vačky a stejný převodový poměr, jaký používají motocykly soutěžící ve World Superbike, stejně jako nová lehčí suchá spojka.
Ikonická suchá spojka
Panigale V4R využívá výhod suché spojky, kterými je zejména možnost volby tuhosti pružin, snadná servisovatelnost anebo třeba neznečišťování motorového oleje otěrem ze spojkových lamel. V neposlední řadě se tak vrací ikonický zvuk, tak dobře známý všem pravověrným Ducatistům.
Závodní orientace
Větší efektivity nové Panigale V4 R při použití na závodní dráze je dosaženo také díky přijetí všech elektronických systémů již zavedených na Panigale V4 '22 a '23, s rozšířením a evolucí jízdních režimů, zavedení nového „Track Evo“ displeje na palubní desce, mapy motoru s kalibrací pro každý jednotlivý rychlostní stupeň, vylepšení systému Ducati Traction Control a systému Ride By Wire, ale také přijetí strategie Engine Brake Control EVO 2, nové strategie pro DQS a aktualizace ovládání chladicího ventilátoru.
Technické údaje
Typ | Desmosedici Stradale 90° V4, protiběžná kliková hřídel, 4 ventily na válec, kapalinou chlazený |
---|---|
Zdvihový objem | 998 ccm |
Vrtání x Zdvih | 81 x 48,4 mm |
Kompresní poměr | 14.0:1 |
Výkon motoru | 218hp -160 kW @ 15500 rpm |
Točivý moment | 111,3Nm @ 12000 rpm |
Palivový systém | elektronické vstřikování, Ride-by-wire oválná vstřikovací jednotka, 2 vstřiky na válec, proměnlivé časování |
Výfuky | 4-2-1-2 systém s 2 katalyzátory a 4 lambda sondami |
Emise | Euro 5 |
Převodovka | 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift (DQS) up/down EVO 2 |
---|---|
Poměr | 1=36/15 2=34/17 3=33/19 4=32/21 5=30/22 6=27/22 |
Primární převod | - |
Sekundární převod | řetěz |
Přední ozubené kolo | 15 zubů |
Zadní ozubené kolo | 42 zubů |
Spojka | hydraulicky ovládaná kluzná suchá spojka |
Rám | Hliníková slitina |
---|---|
Rozvor | 1471 mm |
Sklon | 24,5° |
Přední odpružení | plně nastavitelná upside-down Öhlins NPX 25/30, 43 mm s TiN povrchovou úpravou |
Přední zdvih | 125 mm |
Přední ráfek | Marchesini 3paprskový kovaný z lehké slitiny 3.50 |
Přední pneu | Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17 |
Zadní odpružení | plně nastavitelná Öhlins TTX36 pružící jednotka, hliníková jednoramenná kyvná vidlice s možností nastavení pozice +/- 3 mm |
Zadní zdvih | 130 mm |
Zadní ráfek | Marchesini 3paprskový kovaný z lehké slitiny 6.00 |
Zadní pneu | Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17 |
Přední brzdy | 2x 330 mm plovoucí kotouče, radiální třmeny Brembo Monobloc Stylema® (M4.30), 4 pístky s Bosch Cornering ABS EVO |
Zadní brzdy | 245 mm kotouč, 2 pístkový třmen s Bosch Cornering ABS EVO |
Palivová nádrž | 17 l |
---|---|
Suchá hmotnost | 172 kg |
Přístroje | poslední generace 5 |
Záruka | 2 roky bez omezení km |
Provedení | jednomístné |
Výška sedla | 850 mm |
Výbava | jízdní režimy, Bosh Cornering ABS EVO, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO, kontrola zvedání předního kola (DWC) EVO, kontrola prokluzu (DSC), motorová brzda (EBC) EVO 2, automatická kalibrace pneu, Ducati asistent rychlých startů (DPL), rychlořazení (DQS) up/down EVO 2, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), tlačítka pro rychlonastavení, GPS modul, Lap timer EVO (měřič kol), PIT Limiter (omezovač rychlosti), automatické vypínání směrových světel, Lithium-ion akumulátor, kovaná kola Marchesini, karbonový přední blatník, High-flow vzduchový filtr, záslepky uchycení zrcátek a držáku RZ, Ducati Data Analyser+ (DDA+) |
Servis | olejový servis: 12.000km/12 měsíců Desmoservis: 24.000km |
Zalíbil se Vám motocykl?
Přijeďte k nám do Showroomu a vyzkoušejte si kteroukoliv motorku.